Nak dekat pukul 9 lobih tadi sempat tgk High School Musical 2 kt channel Disney, courtesy of my lil bro...well, mmg kiddies sket r kn tgk cite2 cmni, tp...aku ske lagu die doh! For example, lagu 'Gotta Go My Own Way', 'Everyday'...n mcm2 lg..u cud juz sing along to it n don't care about the world..amidst all this indie songs yg aku ssh sket nk register, well, honestly speaking...
So I grew up listening to sugary-sweet pop stuffs..Aku x se-cool org len yg dgr lgu2 bwh tanah..Is that a problem?
Hehe..(amboi, grg nmpk.. ;p)
Anyways, aku slalu rase Vanessa Hudgens has a smokin' body...well, in terms of general beauty la...I say Megan Fox is WAAAYYYYY hotter, but..that's for the more adult department..huhu...no, I'm not turning into a lesbo yet...Lulz!! Gasp!
Anywayz again, moving on.....actually skg mmg tgh berusaha gile nk slimkan bdn ini...i know i don deserve the current body I'm in rite now..I used to be slimmer until form 3..I deserve that body!!!!
Tp kalau dh kt umah, mmg ssh r kn...dgn ibu yg suke masak lobih2 disbbkn kasih sygknye kt anak2 die -_-" (sumpah aku da byk kali suh mak aku krgkn masak, xyah msk lebih2, tp cmtuuuu jgk..haih~) eh, tp x jgk..ade masenye aku yg gagal kwl diri...uhuk2~
Lagi nk ckp pe? Oh yeah, aku de bace dlm paper arini, Jessica Biel ckp die rase her good looks has somehow caused her probs in acting cuz pengraha2 filem r like overlooking "meatier" roles for her juz cuz "she's pretty.." well, actually, maybe what it means is that her looks may suit other not-very-serious roles, instead of roles yg slalu dibagi kt ScarJo and Natalie Portman...huhu..
Well, I dont gawk at her statement..i mean, i may have that kind of syndrome too...maybe certain org akn be like ,"hek eleh, muke da cantik pn xreti nk bersyukur"..but no, i think, sum gud things in life may be a curse to u...me, for example, i don like the way how my look also sorta like interpret to ppl that "i'm nice.." nice yg stok pijak semut x mati punya..padahalll...
kau knl aku x? I'm the opposite of NICE...but, xla teruk mcm ske berparti liar/merokok/spread 3gp vids (!) etc...gilo apo...no, juz dat, knape la certain org ske pndg aku cm bek gile, mcm malaikat sgt r...n seolah2 mcm la aku ni ssh nk dibygkn bising/loud/or even sebut pkataan ktor sket...oh well, maybe juz cuz i'm surrounded by org yg xtau judge org len...yes.. ;) that's it..
RM 0.99, Cukupkah Untuk Membeli Kesihatan?
6 months ago

2 comments:
3gp vids? hebat2. melayu boleh!
hahaha! ;p i wat btol2 nnt ek?
Post a Comment